28 sie 2024
dla inwestora poradyCzy inwestycja w myjnię...
Czytaj więcejChcesz wiedzieć ile zarabia właściciel myjni bezdotykowej? W tym artykule poznasz całą prawdę o zarobkach na myjniach bezdotykowych! W celu przybliżenia tematu, wybraliśmy dla Ciebie 3 różne myjnie, na podstawie których dokonana została analiza biznesowa. Prezentowane dane pochodzą z systemu do monitorowania i zarządzania myjnią online Carwash Manager.
Zawsze powtarzamy naszym klientom, że najważniejsza jest lokalizacja. Tak też było w przypadku podjęcia decyzji o postawieniu 6 stanowiskowej myjni bezdotykowej przy ul. Gdańskiej w Szczecinie. Bezpośredni wjazd z drogi wylotowej z miasta, duży ruch samochodów sugerowały, że trafiliśmy z wyborem działki w 10tkę! Niestety z czasem okazało się, że ruch tranzytowy w tej lokalizacji nie wpłynął pozytywnie na ruch na naszej myjni. Co więcej, przez to, że myjnia nie jest wystarczająco dobrze widoczna z daleka, kierowcy pędząc jeden za drugim w kierunku wyjazdu z miasta, przejeżdżają niepostrzeżenie obok.
Myjnia bezdotykowa Szczecin, ul. Gdańska
Obroty za rok 2022 wyglądają następująco:
“Ta myjnia to rozczarowanie. Zdecydowanie jest to obiekt, nad którym będziemy jeszcze musieli popracować” – komentuje Piotr Andrzejewski.
Po 5 latach od uruchomienia myjni przy ul. Jasnej w Szczecinie, możemy śmiało powiedzieć, że to były bardzo dobrze zainwestowane środki! Lokalizacja przy dużym osiedlu, bliskość rynku, sklepów, piekarni oraz stacji paliw zrobiła swoją robotę.
Myjnia bezdotykowa Szczecin, ul. Jasna
Co więc jest gwarantem sukcesu biznesu myjniowego? Ile można zarobić na myjni bezdotykowej? O czym trzeba jeszcze pamiętać poza dobrze dobraną lokalizacją?
Decydując się na postawienie tej 4 stanowiskowej myjni, zainwestowaliśmy w dodatkowe programy mycia jak aktywna piana oraz szczotka. Istotne były także urządzenia typu rozmieniarka czy odkurzacze z kompresorem do pompowania kół. Inwestując w tego typu obiekt, wyposażyliśmy go także w innowacyjne systemy generujące oszczędności podczas codziennego użytkowania myjni portalowej bezdotykowej, czyli piec kondensacyjny, automatyczne sterowanie ogrzewaniem posadzki i inne. Tego typu rozwiązania są niezwykle istotne ponieważ są w stanie wygenerować nawet 20% oszczędności energii podczas codziennej eksploatacji myjni.
Na tej myjni także została uruchomiona aplikacja mobilna do pozyskiwania nowych klientów BE LOYAL, która wygenerowała w ubiegłym roku obrót w wysokości niespełna 56 000 zł, co stanowi 4,65 % wszystkich płatności.
Obroty za rok 2022 wyglądają następująco:
Warto zwrócić uwagę na to, że ta myjnia wygenerowała obrót 2 krotnie wyższy per stanowisko, aniżeli myjnia przy ul. Gdańskiej!
Naszą perłą w koronie jest myjnia przy ul. 26 kwietnia. Myjnia została zmodernizowana jesienią 2022 roku. W ramach modernizacji wymieniona została całkowicie technologia mycia oraz design myjni. Więcej na temat modernizacji, znajdziesz w artykule: Case study modernizacja myjni.
Ta 4 stanowiskowa myjnia bezdotykowa ma genialną lokalizację. Znajduje się w centrum miasta przy dużym skrzyżowaniu w okolicach dużego osiedla, centrum handlowego, 2 stacji paliw oraz serwisu samochodowego.
Ta myjnia zarabia najwięcej, co oznacza, że warto modernizować myjnie, które znajdują się w otoczeniu dużych skupisk ruchu.
Myjnia bezdotykowa Szczecin, ul. 26 kwietnia
Obroty za 3 m-ce po jej modernizacji wyglądają następująco:
Po modernizacji myjnia wygenerowała obrót 3 krotnie wyższy aniżeli pierwsza z naszych myjni!
Ciekawostką jest również skala obsługi klientów biznesowych. Dzięki wdrożeniu wygodnych płatności aplikacją BE LOYAL, sprawnie i wygodnie możemy obsługiwać sieci taksówkarskie, kurierów, firmy transportowe. Klienci Ci stanowią ponad 18% wszystkich dokonanych w ubiegłym roku płatności.
“Daje to nam bardzo ważną informację, ponieważ jest to dowód na to, że dzięki tej aplikacji możemy pozyskiwać nowych klientów” – dodaje Piotr Andrzejewski.
Najważniejszą zaletą podłączenia myjni do aplikacji BE LOYAL jest szybkość i wygoda z generowaniu FV za mycie. Aplikacja wysyła ją bowiem bezpośrednio do użytkownika, co daje nam pełen komfort i oszczędność czasu. Dla naszych klientów również jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ nie muszą dzwonić do nas żeby otrzymać fakturę za mycie.
Oczywiście obrót to nie zysk! Trzeba przyjąć, że koszty stanowić będą ok.45% uzyskanych przychodów. Natomiast jak widzisz, na myjni w dalszym ciągu można doskonale zarobić, a najwięcej zarobi zawsze ten kto ma dobrze skonfigurowane koszty.
Pamiętaj, jeśli chcesz zainwestować w myjnię bezdotykową, wybierz:
Zobacz więcej w materiale video
Może Cię też zainteresować: