28 sie 2024
dla inwestora poradyCzy inwestycja w myjnię...
Czytaj więcejJeśli poświęcisz nam teraz 3 minuty, dowiesz się dlaczego warto to zrobić.
Charakterystycznym zjawiskiem obserwowanym na naszym rynku jest dalszy wzrost liczby kart zbliżeniowych. Wg danych z czerwcowego raportu NBP „Informacja o kartach płatniczych Q1 2019”, na koniec marca 2019 r. w Polsce było 35 mln szt. kart. Na przestrzeni kwartału liczba kart zwiększyła się o kolejne 330 tys. szt. Na koniec I kwartału 2019 r. udział kart zbliżeniowych w ogólnej liczbie kart płatniczych osiągnął rekordowy poziom i wynosił 84,8% (w poprzednim kwartale wynosił 84,1%).
To, że Polacy lubią płacić bezgotówkowo, potwierdza także ostatni raport „Płatności elektroniczne 2018”, sporządzony przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wynika z niego, że 67% Polaków korzysta z kart płatniczych, 62% posiada konto bankowe z dostępem do Internetu, a 39% korzysta z aplikacji mobilnych.
Nic więc dziwnego, że właściciele myjni samochodowych coraz częściej decydują się na zakup czytników do płatności elektronicznych PayPass. Co więcej, zauważamy wzrost sprzedaży czytników w przeliczeniu na 1 myjnię. Niektórzy właściciele myjni decydują się na zakup czytników na każdym stanowisku mycia, ponieważ chcą spełnić oczekiwania swoich klientom i zapewnić komfortowe korzystanie z usługi. Nowością na myjniach BKF od zeszłego roku jest także możliwość zainstalowania aplikacji mobilnej BE LOYAL, dzięki której możemy szybko i sprawnie zapłacić za mycie telefonem.
ZAMÓW CZYTNIKI NA SWOJĄ MYJNIĘ
W Europie transakcje elektroniczne najmocniej rozwinęły się w Skandynawii, a szczególnie w Danii i Szwecji. Obrót gotówkowy w tych krajach stanowi zaledwie kilka procent operacji finansowych. Nasi skandynawscy Klienci inwestują wyłącznie w myjnie, na których pieniądze widoczne są jedynie w obiegu bezgotówkowym. Jeśli uznałeś, że ten temat jest dla Ciebie ciekawy to kliknij tutaj.
Bez wątpienia płatności bezgotówkowe są przyszłością i wiemy, że nadal będą rewolucjonizować rynek. Korzyści ze stosowania tego rozwiązania w skali globalnej jest wiele: upraszczają one proces zapłaty, dają natychmiastowy dostęp do środków którymi dysponujemy, pozwalają korzystać z wielu dodatkowych, wygodnych usług. Korzystajmy więc z tych innowacyjnych rozwiązań i ułatwiajmy korzystanie z nich także naszym Klientom.
Może Cię też zainteresować: