28 sie 2024
dla inwestora poradyCzy inwestycja w myjnię...
Czytaj więcejJednym ze sposobów za poprawę przychodów jest modernizacja myjni. Zadbana myjnia samochodowa z pełnym wyposażeniem w nowoczesne metody płatności oraz atrakcyjne programy mycia jest wizytówką dobrze prowadzonego biznesu i elementem, który przyciąga klientów.
Jeśli Twoja myjnia ma w tym momencie 5-10 lat, zastanów się już teraz nad jej modernizacją lub rozbudową. Jeśli ma już powyżej 10 lat, rozważ całkowitą wymianę techniki na nową. Dlaczego? Ponieważ stara i przestarzała technologia mycia, nie ma szans konkurować z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Podobnie jest z oprogramowaniem myjni. Dynamika oraz skala zmian jakie nastąpiły w ostatnim dziesięcioleciu jest kolosalna.
Sporządź wstępny kosztorys planowanej modernizacji. Pomożemy Ci w tym! Wystarczy, że wyślesz do nas zapytanie ofertowe. Formularz znajdziesz na stronie modernizacje myjni.
Posiadanie infrastruktury w postaci: posadzki, wiaty, pomieszczenia technicznego, pozwoli w dużym stopniu zmniejszyć wydatki nowej inwestycji. W takiej sytuacji, ograniczy się ona głównie do wymiany techniki i zmian wizualnych.
Twoja myjnia powinna być dobrze widoczna z daleka, dlatego mile widziane jest dodanie oświetlenia LED w wyznaczonych miejscach np. pomiędzy poszczególnymi stanowiskami oraz na attyce. Konieczne będzie także odświeżenie banerów poprzez wymianę na nowe.
Warto o to wszystko zadbać, ponieważ z doświadczenia wiemy, że czyste i zadbane obiekty cieszą się większą popularnością i zainteresowaniem klientów.
Etap realizacji trwa zwykle od kilku to kilkunastu dni i i wymaga zaangażowania wielu ekip. Czas ten zależy oczywiście od wielkości myjni (tj. ilości stanowisk) oraz zakresu wprowadzanych zmian.
Prace przygotowawcze zaczynają się oczywiście znacznie wcześniej i na ten etap należy zarezerwować sobie zwykle od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy.
Modernizacja myjni bkf nie zawsze wymaga zamknięcia całej myjni na czas montażu. Jeśli zadbasz o właściwą logistykę zmian i obecność poszczególnych ekip, modernizacja na terenie myjni będzie mogła przebiegać etapami.
O każdej istotnej zmianie w organizacji czasu pracy myjni, warto poinformować klientów. Warto ten czas poświęcić na intensywniejszą niż do tej pory komunikację z klientami, ponieważ dzięki temu będą na bieżąco śledzić zmiany i uczestniczyć w nowym otwarciu obiektu.
Średni czas zwrotu z inwestycji wynosi od 1 roku do 2 lat, ale jak zawsze wszystko zależy od lokalizacji myjni, natężenia ruchu oraz prowadzenia działań marketingowych.
Myjnia w Szczecinie pozyskała nowych klientów dzięki m.in.:
wymianie techniki myjącej,
dodaniu nowych programów mycia (aktywna piana),
uruchomieniu nowych sposobów płatności (aplikacja mobilna BE LOYAL),
odświeżeniu wyglądu w postaci wymiany attyki oraz banerów,
prowadzeniu działań marketingowych w mediach społecznościowych.
Zobacz video, na którym pokazujemy efekty modernizacji 4 stanowiskowej myjni bezdotykowej w Szczecinie.