Jesteś zainteresowany myjnią bezdotykową. Chcesz zainwestować swoje pieniądze w taki biznes.
Składasz zapytania do kilku firm, otrzymujesz telefony z działów handlowych. W końcu na twojej skrzynce lądują maile z konfiguracjami myjni, o którą prosiłeś. Jedna oferta jest bardziej przejrzysta, z kolei patrząc na drugą, od razu widzisz jej skomplikowanie. Gdyby o najlepszym biznesie decydowała strona wizualna i sposób prezentacji informacji pewnie od razu byś wiedział z kim będziesz współpracować. A tak nie jest, diabeł tkwi w szczegółach i w tym artykule chcemy ci pokazać, na co warto zwracać uwagę przy analizowaniu ofert.
Zapoznaj się z kilkoma ofertami. Warto mieć porównanie.
Nie sugeruj się wyłącznie ceną — oszczędności na początku mogą się okazać bardzo pozorne. Późniejsze awarie i przestoje mogą kosztować dużo więcej.
Jeśli zestawiasz ze sobą ceny, upewnij się, że porównujesz taką samą konfigurację myjni i zakres dodatkowych usług. Często jest tak, że to, co u jednej firmy jest standardem, u drugiej trzeba dodatkowo dopłacać.
Sprawdź parametry i aspekty techniczne prezentowanych urządzeń. Szczególną uwagę zwróć na kocioł, zobacz, kto jest producentem, jaką ma moc, wydajność (dla wybranej konfiguracji myjni).
Czy okresowe przeglądy są wliczone w cenę, czy będziesz za nie dodatkowo płacił?
Co z gwarancją? Jaki jest czas jej trwania i co dokładnie obejmuje? Warto byś dowiedział się, ile szacunkowo będziesz musiał dopłacić za eksploatację myjni w ciągu np. pierwszych 2 lat.
Sprawdź zakres dodatkowych komponentów i ich cenę. Mogą znacznie się różnić ceną.
Podsumuj sobie listę dodatków, w które chcesz wyposażyć swoją myjnię. Sprawdź, ile będzie kosztować taki pakiet u poszczególnych.
Czy możesz liczyć na jakiś rabat i ile on może wynosić? Jakie warunki musisz spełnić, by go otrzymać? Warto zadać te pytania handlowcom.
Czy za dostęp do zdalnego zarządzania myjnią (za pomocą www/dedykowanej aplikacji) coś zapłacisz, czy usługa jest w pełni darmowa?
Analizuj ofertę linijka po linijce. Wtedy będziesz miał pewność, że nic ci nie umknie.
Upewnij się, że „ostateczna cena” myjni jest naprawdę ostateczna i nie musisz liczyć się z dodatkowymi wydatkami.
Powyższe 12 punktów pozwoli ci bardziej zrozumieć poszczególne oferty i móc świadomie wybrać najlepszą propozycję i z powodzeniem rozpocząć biznes w branży myjniowej.