03 paź 2018

Wywiad z Mariuszem Kuczyńskim, właścicielem myjni 3-stanowiskowej w wersji PRO w KOŚCIANIE.

BKF: Proszę powiedzieć kilka słów o swojej firmie Pryzmat? Historia firmy/biznesu.
Mariusz Kuczyński: Firma Pryzmat działa na rynku od 2004 r. Funkcjonowanie rozpoczęliśmy od sprzedaży materiałów opałowych, które do dziś pozostają głównym obszarem naszej działalności. Ponadto specjalizujemy się w sprzedaży gazu w butlach, skupie surowców wtórnych i usługach transportowych. Szukając nowych możliwości i perspektyw na rynku lokalnym zdecydowałem się na poszerzenie branży i budowę bezdotykowej myjni samochodowej.

BKF: Skąd wziął się u Pana pomysł na myjnię, jak to się zaczęło?
MK: Pomysł wziął się ze względu na zapotrzebowanie rynku lokalnego na taką usługę i zwiększającą się ilość samochodów. W Kościanie nie było myjni, która oferowałaby klientowi mycie samochodu szczotką oraz płatność kartą.

BKF: Na co zwracał Pan uwagę przy wyborze producenta, jakie dałby Pan wskazówki dla przyszłych inwestorów?
MK: Największą uwagę zwracałem na technologię użytą przy produkcji myjni BKF. Szeroki wachlarz dodatkowych opcji do wyboru. Spotkałem się z wieloma przedstawicielami różnych producentów myjni, ale największe wrażenie zrobiła na mnie właśnie myjnia BKF.

BKF: Dlaczego BKF? Co zadecydowało o Pana wyborze?
MK: Myjnia BKF oferuje klientowi środki myjące najwyższej jakości oraz sprzęt, który umożliwia klientowi umycie samochodu na wysokim poziomie.

BKF: Jak wyglądało wdrożenie projektu, etapy, jak przebiegała współpraca z BKF przy wdrożeniu?
MK: Najwięcej czasu zabierało zbieranie dokumentacji i zezwoleń na budowę myjni, które trwało 9 miesięcy, natomiast sama budowa myjni trwała tylko 4 miesiące. Ze strony BKF wdrożenie projektu i realizacja przebiegała bardzo szybko i sprawnie.

BKF: Jaka jest konfiguracja Pana myjni i dlaczego zdecydował się Pan na właśnie taką (co zadecydowało o jej wyborze)?
MK: Zdecydowałem się na trzystanowiskową konfigurację naszej myjni kontenerowej w wersji PRO. O jej wyborze zdecydowało bogate wyposażenie, bardzo estetyczny wygląd i funkcjonalność urządzeń dostępnych dla klienta.

BKF: Na jakie dodatki do myjni się Pan zdecydował?
MK: Główne elementy, na który zwróciłem szczególną uwagę to szczotka, która nie rysuje lakieru tylko dokładnie go oczyszcza z brudu, dzięki użyciu miękkiego końskiego włosia oraz płatność kartą, której nie ma na żadnej myjni w Kościanie. Idealne uzupełnienie oferty mycia bezdotykowego.

BKF: Jaką lokalizację wybrał Pan dla swojej myjni i dlaczego?
MK: Posiadałem niewykorzystany grunt w centrum miasta, na którym powstała nasza myjnia. Moim zdaniem lokalizacja jest dobra, ponieważ w pobliżu nie ma myjni bezdotykowej, a ruch samochodów tą ulicą jest bardzo duży.

BKF: Jak długo działa myjnia i jak wygląda jej bieżąca obsługa (ile czasu dziennie zajmuje Panu „opieka nad myjnią”)?
MK: Myjnia działa już od 2017 roku i cieszy się bardzo dużą popularnością i zaufaniem wśród klientów.

BKF: Jakie Pana zdaniem należy dbać o myjnię?
MK: Każda osoba posiadająca własną myjnie wie, że trzeba o nią bardzo dużo dbać. Trzeba sprawdzać ilość środków chemicznych, czy odkurzacze nie są czymś zatkane, sprawdzać ilość monet w rozmieniarce i w razie potrzeby ją uzupełniać.

BKF: Czy korzysta Pan z systemu do naszego innowacyjnego zarządzania myjnią Carwash Managera?
MK: Oczywiście! Podłączenie myjni do internetu to dla mnie ogromne ułatwienie. W każdej chwili mogę kontrolować obrót myjni, stany środków chemicznych w zasobnikach. Widzę ilość monet w rozmieniarce, mogę doładowywać karty klientom a także jestem informowany o stanie urządzeń na myjni. Wszystkie te informacje są dostępne z poziomu Carwash Managera, który ułatwia mi zdalne zarządzanie myjnią, bez względu na to, gdzie aktualnie jestem – w domu,  ogrodzie czy poza miastem.

BKF: Jakie widzi Pan korzyści ze współpracy z BKF?
MK: Po roku współpracy z firmą BKF muszę stwierdzić, że jest to profesjonalnie przygotowana firma, służąca pomocą i doradztwem w zaplanowaniu budowy myjni. Dzięki dyrektorowi regionalnemu Panu Krzysztofowi Rutkowskiemu nasza współpraca zaowocowała i jesteśmy w trakcie zbierania dokumentacji i budowy kolejnej myjni BKF.

BKF: Jakie stoją przed Panem wyzwania na rynku lokalnym?
MK: Jedynym wyzwaniem jest pozyskanie jak największej liczby klientów. Myjnia BKF jest bardzo dobrą myjnią, więc nie było z tym problemu. Klienci, którzy chociaż raz umyli swoje auto na naszej myjni, z powrotem do nas wracają.

BKF: Dziękujemy za rozmowę!