19 Maj 2020

Dziś Międzynarodowy Dzień Mycia Samochodów. Celem obchodzonego w tym dniu święta jest propagowanie mycia samochodów.

Czysta karoseria, szyby oraz lusterka są naszym obowiązkiem.  Bez względu na to czy użytkujemy auto własne czy firmowe, bezpieczeństwo na drodze to sprawa kluczowa.

Jak często powinno się myć auto? 

Jak zatem często myć auto? Odpowiedź na nie jest dość banalna: auto powinniśmy myć wtedy, kiedy zachodzi taka potrzeba. Są jednak takie okresy w ciągu roku, w którym powinniśmy robić to częściej.  W okresie kwitnienia drzew, powinniśmy korzystać z myjni bezdotykowych niemalże codziennie. Zapytacie dlaczego?  W tym okresie niektóre gatunki drzew, wydzielają pył, który osadza się na karoserii auta. Tak dzieje się w przypadku sosny, czyli od połowy maja do połowy czerwca, kiedy to mamy do czynienia z klejącym się do karoserii naszych aut, żółtym pyłem. Niestety próba usunięcia go czystą szmatką może okazać się mało skuteczna.  Najlepszym sposobem na pozbycie się niechcianego osadu jest wizyta na myjni i usunięcie go gorącą wodą z chemią pod wysokim ciśnieniem.

W okresie letnim z kolei, zmorą dla właściciel aut mogą okazać się kwaśne deszcze, ślady po owadach czy ptasie odchody. Każde z wymienionych zostawia na aucie widoczne ślady: mniejsze lub większe, ale zawsze denerwujące. Aby się ich pozbyć, powinniśmy skorzystać na myjni z dodatkowych programów mycia, takich jak: aktywna piana oraz szczotka.

Jak najlepiej dbać o powłokę lakierniczą auta?

W trosce o powłokę lakierniczą auta, rekomendujemy regularną konserwację lakieru specjalnym polimerem. Zmiękczona tym impregnatem woda, pokrywa lakier cienką, twardą warstwą. Dzięki wysokiej temperaturze następuje jego „przyklejenie” do lakieru. Systematyczna konserwacja polimerem zabezpiecza karoserię pojazdu przed brudem i szkodliwymi czynnikami atmosferycznymi (woda, słońce) oraz zapobiega osiadaniu kurzu i piasku.  Dodatkowo polimer daje efekt odprowadzania wody z karoserii. Wysycha samoczynnie (bez dodatkowego nadmuchu) i zapewnia długotrwały efekt.

Które myjnie wybierać?

Korzystajcie tylko ze sprawdzonych myjni, na których stosuje się wysokiej jakości środki chemiczne oraz dodatkowe programy mycia takie jak aktywna piana, szczotka czy mycie felg.  Rozwiązaniem idealnym na każdego rodzaju uporczywe zabrudzenia jest bez wątpienia program aktywna piana, która świetnie sprawdzi się w usuwaniu śladów i plam z karoserii przez cały rok. Jeśli chcielibyście wiedzieć więcej na jej temat, zapraszamy na stronę produktową.

Właścicielom myjni samochodowych pozostaje już tylko zadbać o wysokiej jakości profesjonalną chemię do myjni, by sprostać oczekiwaniom swoich klientów.

A jeśli chcielibyście rozbudować myjnię o dodatkowe programy mycia, to zapraszamy do kontaktu z Działem Serwisu:

Poniedziałek – Piątek 8:00 – 16:00

tel. +48 91 8147 147 (aby połączyć się z Działem Serwisu, po uzyskaniu połączenia, należy wybrać: 2).

Zapytaj o możliwości rozbudowy Twojej myjni

Wypełnij formularz poniżej

Pola oznaczone znakiem * są wymagane

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych udostępnionych w niniejszym formularzu przez BKF Myjnie Bezdotykowe Sp. z o.o. oraz w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 wyrażam zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną ofert handlowych BKF Myjnie Bezdotykowe Sp. z o.o., zgodnie z zapytaniem wysłanym w niniejszym formularzu.

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych udostępnionych BKF Myjnie Bezdotykowe Sp. z o.o. w niniejszym formularzu w celach marketingowych oraz na wysyłanie informacji handlowych przez BKF Myjnie Bezdotykowe Sp. z o.o., a także na podstawie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002, oraz Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r., – Prawo telekomunikacyjne, wyrażam zgodę na otrzymywanie od BKF Myjnie Bezdotykowe Sp. z o.o. informacji marketingowych i handlowych drogą elektroniczną, w tym także za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych do celów marketingu bezpośredniego.