BKF: Skąd wziął się u Pana pomysł na myjnię?
Mariusz Kuczyński: Pomysł wziął się ze względu na zapotrzebowanie rynku lokalnego na taką usługę i zwiększającą się ilość samochodów. W Kościanie nie ma myjni, która oferuje Klientowi mycie samochodu szczotką oraz płatność kartą.
Na co zwracał Pan uwagę przy wyborze producenta, jakie dałby Pan wskazówki dla przyszłych inwestorów?
Największą uwagę zwróciłem na technologię użytą przy produkcji myjni BKF. Szeroki wachlarz dodatkowych opcji do wyboru. Spotkałem się z wieloma przedstawicielami różnych producentów myjni, ale największe wrażenie zrobiła na mnie właśnie myjnia BKF.
Dlaczego BKF? Co zadecydowały o Pana wyborze?
Myjnia BKF oferuje Klientowi środki myjące najwyższej jakości oraz sprzęt, który umożliwia umycie samochodu na wysokim poziomie.
Jak wyglądało wdrożenie projektu, etapy, jak przebiegała współpraca z BKF przy wdrożeniu?
Najwięcej czasu zabrało zbieranie dokumentacji i zezwoleń na budowę myjni, które trwało 9 miesięcy, natomiast sama budowa myjni trwała tylko 4 miesiące. Ze strony BKF wdrożenie projektu i realizacja przebiegła bardzo szybko i sprawnie.
Zapraszamy do przeczytania całego wywiadu na naszym blogu.
cały wywiadMycie szczotką z aktywnym szamponem jako dodatkowy program mycia. Usuwa szczególnie trudne zabrudzenia, nie uszkadza lakieru.